Pelaburan Emas – apa yang kami buat (3)

Kita sambung lagi.. Ingat lagi kan yang kami ada emas fizikal so apa yang dibuat ialah cagarkan kat Arrahnu, masa niramai orang kata untung buat mcm ni. Itu sebab kami cuba juga. Kami simpan kat Agrobank. Kebetulan agro bank kuala kangsar ada Arrahnu. Bukan semua agro bank ada. Aku tgk dia timbang duit dinar yang ada dan dia bagi duit. Duit yang dapat tu di bawa pergi kat bank harimau berdwkatan situ juga.

image

Dan tukar jadi ini dengan harapan boleh untung. Diingatkan simpan kat Agrobank ada upah simpan.

image

Dalam dua bulan lebih je harga emas dah jadi macam ni. Mahal gile. Cek tengok harga emas hari ni berapa?
So peram la emas ni juga lepas 6 bulan nak kena tebus balik kat Agrobank atau extend tempoh simpan.

Hasilnya mcm mana agaknya?
Tak untung sangat sebab timing kitaorang buat ni tak kena. Dlm tempoh 6 bulan tu perubahan harga sangat kurang.

Bersambung. . . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Blue Captcha Image
Refresh

*